Meer info
In de jaren 60 werd veel buiten gespeeld: op straat met stoepkrijt, hinkelen, elastieken-twist, verstoppertje of andere (zelfbedachte) spelletjes. Binnenshuis werden bordspellen als Monopoly, Mens erger je niet! en Pim Pam Pet populair. Welk speelgoed hadden jullie in je jeugd? Met Museum Het Reghthuys halen we herinneringen op.
